15 Mart 2013 Cuma
ANLAMAK İÇİN DİNLEMEK
İyi ve doğru iletişimin ilk önceliği iyi dinleyici olmaktan geçiyor. Birisini iyi anlayabilmemiz için ne söylediğini DUYMAMIZ değil, DİNLEMEMİZ gerekiyor.
1 Mart 2013 Cuma
ÇALIŞANI NE MUTLU EDER?
Hep duymuş ve okumuşuzdur: ''Mutlu Müşteriler İçin Çalışanlarınız Mutlu olmalı ya da Çalışanlarını Mutlu Edemeyen Müşterilerini Mutlu Edemez...''
Peki ama çalışanları ne mutlu eder?
Twitter'da bu sorunun cevabını değerli dostlarımızla birlikte aradık, işte konuyla ilgili yazılan tweetler...
#1ÇALIŞANI ona insan olarak da değer veren bir yönetici ile çalışmak MUTLU EDER...
Tatminkar bir ücret ve yerinde yapılan övgü MUTLU EDER...
Herkesin içinde eleştirmeyen yönetici MUTLU EDER...
Twitter'da bu sorunun cevabını değerli dostlarımızla birlikte aradık, işte konuyla ilgili yazılan tweetler...
#1ÇALIŞANI ona insan olarak da değer veren bir yönetici ile çalışmak MUTLU EDER...
Tatminkar bir ücret ve yerinde yapılan övgü MUTLU EDER...
Herkesin içinde eleştirmeyen yönetici MUTLU EDER...
Etiketler:
çalışan mutluluğu,
eğitim,
maaş,
mesai,
mutlu müşteri,
övgü,
performans,
takdir,
tatminkar ücret,
yetenek
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)