Bugün markaların bir çoğu her AVM'de mağazaları olsun diye çabalarken aynı çabayı satış danışmanlarının eğitimleri için harcamıyor görüntüsünde. Müşteriyi anlamak yerine bir şeyler satma çabası içinde olan satışçılar müşteriyi misafir yerine koyamayıp etkin iletişim gerçekleştiremiyorlar.
Ürününüz veya hizmetinizde bir farklılık sunamıyorsanız, bir değer oluşturamıyorsanız, müşterinizle etkin iletişim kurmayıp onu güzelce karşılayıp akılda kalıcı bir şekilde uğurlamıyorsanız, tüketicinin hangi markanın ürünü ucuzsa (veya iyi bir indirim yapmışsa) onu tercih etmesi kaçınılmaz olacaktır.
25 Aralık 2012 tarihinde Birileri mağaza çalışanlarına MÜŞTERİYİ GÜZEL UĞURLAMANIN ne kadar önemli olduğunu anlatmalı... diye yazmıştık.
Netice de mağazanıza gelen müşterilerinize yukarıda sayılanları yapmazsanız mağazalar sadece ürünü almadan önce deneyeceğimiz yerlere dönüşecek ki artık sanal mağazacılık (aşağıdaki yotube videosunda da görebileceğiniz üzere) alışveriş etmeden önce üzerinizde de denemenize artık imkan veriyor...
Hem AVM.ler hem de kiracıları için 2013 çok iyi takip edilmeli ve gerekli önlemler alınmalı...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder